Latest

6/recent/ticker-posts

Advertisement

Responsive Advertisement

Best Heart Touching Sad Part 2 Status 2020



  • When people can walk away from you, let them walk. Your destiny is never tied to anybody who left.
  •  Did I change or did you just stop loving me…
  • I wonder if you know what you are doing to me.
  • I hide all my agony with an “I’m fine.”
  • When people can walk away from you, let them walk. Your destiny is never tied to anybody who left.
  • I need some Time alone with Myself.
  • I looked into the eyes of who i thought was an angel i didn’t know i was looking into the eyes of who would cause me hell
  • “Tears are words that need to be written.” – Paulo Coelho
  • I disappoint myself.

Sad Moment Status 2020


Lag gayee bad-dua humein un gulaabon ki, jin ko humnay tumhaaree khaatir toora tha..


Ab shikaayaten tum se nahe khud say hai.. maana ke saare jhooth tere thy.. lekin un par yakin to mera tha..




Yeh tera vaham hai ke ham tumhe ‪bhool‬ jaayege..wo shahar‬ tera hoga, jahaan bewafaa loog basaa karate hain..


Wo aksar mujhase pocha karatee thy, tum mujhe kabhi choor kar to nahi jao gye,
kaash mainne bhi poochh liya hota..


I know my silence and my tears will heal my pain one day.


Tairana to aata tha humein mohabbat ke samandar main lekin,
jab usane haath hee nahe pakaya to doob jaana acha laga



Tum say bichad ke farhak bas itana hua … tera gaya kuch nahi aur mera raha kuchh nahe…!


Life is too short to spend another beautiful day fighting a war with yourself.
Sad Whatsapp Status in English


tum apane zulaam kee intehaan kar do, phir koi ham sa bejubaan mile na mile
Mere dil se khel to rahe ho tum par zara sambhal ke,
ye thora sa toota hua hai kaheen tumhe hee lag na jae.


nikalate aansuon ko dekhakar sochatee hain aankhen,
aakhir aur kitana waqt lagega saare khawbon ko bahane mein


waqt aane par karava denge hadon ka ehasaas,
kuch talaab khud ko samundr samajh baithe hai !!


kaun pooree tarah kaabil hai ,
kaun pooree tarah poora hai ,
har ek shakhs kaheen na kaheen kisee jagah se adhoora hai |

Post a Comment

0 Comments